نمودار شماتیک چیست؟
الکترونیک پایه

نمودار شماتیک چیست؟

نمودارهای شماتیک ابزارهای مهمی در طراحی و توصیف سیستم‌های الکترونیکی و برقی هستند. در این مقاله، توضیح داده شده که چه معنایی در پشت نمودارهای شماتیک وجود دارد و چگونه آنها به طور کلی بکار می‌روند.

بایوس لپ تاپ
تعمیر لپ تاپ

کلید های دسترسی به بایوس

برای دسترسی به بایوس لپ تاپ مشکل دارید ؟ اگه شما برای دسترسی به بایوس تلاش کرده اید و موفق نشده اید،جهت ورود به بایوس با بایوس لپ تاپ همراه شوید.

تعمیر لپ تاپ

تعویض درایو نوری Acer Aspire E5-573G

درایو نوری داری سخت افزار مکانیکی و داری قطعات متحرک هستش و در نتیجه احتمال خرابی بخصوص در نمونه های لپ تاپ آن بسیار زیاد است. در اینجا ما نحوه تعویض درایو نوری E5-573G رو براتون توضیح میدیم.

تعویض باتری acer aspire e5-573g
تعمیر لپ تاپ

تعویض باتری Acer Aspire E5-573G

  تمام باتری ها دچار فرسودگی می شوند و باعث می شوند عمر باتری کم شود. تمام باتری‌ها دارای عمر مخصوص هستند. این بدان معنی است که حتی اگر یک ثانیه هم از آن‌ها استفاده نکنید باز هم مجبور خواهید شد تا پس از گذشت مدت زمان معینی یک باتری جدید خریداری کنید.این راهنما به…

تست سلول باتری
تعمیر لپ تاپ

تست سلامت سلول باتری لپ تاپ

   باتری لپ تاپ از سلول های Li-ion تشکیل شده است، که تعداد و مشخصه این سلول ها بسته به ظرفیت  و مدل لپ تاپ متفاوت است. عمده اشکالی که در  باتری لپ تاپ به وجود میاد خراب شدن سلول های اون هستش.حالا برای درست کردن  باید اول تست سلول باتری (تست باتری ۱۸۶۵۰) رو انجام بدید و…